Nee , of dan is ze biseksueel , dan val je op meisjes en jongens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan. Maar het zal wel geen hele fijne relatie worden. Om je prettig te voelen in een relatie moet je je toch enigszins aangetrokken voelen tot een persoon. Voel je geen enkele aantrekkingskracht dan kun je er voor kiezen om toch een relatie aan te gaan maar het zal veel energie vragen. Er zijn veel mensen die in een relatie zitten met een ander die ze zelf niet aantrekkelijk vinden. Denk maar eens aan gedwongen uithuwelijken. Daar is mee te leven, maar het zal wellicht een minder prettig leven zijn.
Leven in een lesbische relatie is wellicht nog moeilijker omdat je een deel van je eigen seksualiteit en identiteit (namelijk je heteroseksuele aard) moet onderdrukken.